Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Meline Herrema - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Meline Herrema - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meline

07 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Lieveeee Allemaal!

Binnenkort zal ik ook foto's op mijn site zetten hoor, heb geduld! Voor eerst kunnen jullie veel van onze avonturen bekijken op kirsten (mijn andere helft hier) haar site bekijken!
kirsinsuriname.waarbenjij.nu
Die is wat trouwer met foto's plaatsen enzo...

x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2009

Galibi!

10 Januari 2009

Na zakkenrollers toch mijn liefde hier gevonden!

03 Januari 2009

Oud en Nieuw &zo;)

28 December 2008

Berg & dal, kerst en nog veel meer...!

13 December 2008

Minavallen en de rest van week...
Meline

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 44628

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 21 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: