Vergeten! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Meline Herrema - WaarBenJij.nu Vergeten! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Meline Herrema - WaarBenJij.nu

Vergeten!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meline

27 September 2008 | Suriname, Paramaribo

Nog vergeten te zeggen dat we ons gisteren avond ook hebben opgegeven voor de salsalessen! Bij broki aan de waterkant...schijnt het leukste te zijn hier. Dus de komende weken gaan we twee keer per week in de avond onze heupen laten draaien, en na een maand al afdansen!!! Joehoeee!

  • 27 September 2008 - 16:26

    Maaike:

    He Meline!

    Krekt al even mei dy msn't mar klinkt leuk allegear dy ferhalen! En salsalessen, ek hartstikke leuk man!

    We binne no natuurlijk foarol beniid nei de earste foto's!!

    Groetsjes Jan en Maaike

  • 29 September 2008 - 13:17

    Kim:

    Heerlijk om al die verhalen van je te lezen. Uiteraard lees ik de verhalen van Kirsten ook en bekijk de foto's! Ik word er zo jaloers van!! Als je straks terugkomt verwacht ik natuurlijk van jullie een dans, de salsa! Ik ben benieuwd hoe je het ervan afbrengt. Maar geniet eerst nog maar eens.
    Ben trouwens benieuwd hoe jullie dag vandaag is verlopen, nu voor het eerst aan het werk! Ik lees het vast binnenkort wel weer!
    Liefs Kim

  • 29 September 2008 - 14:26

    Margreet:

    Heey Meline!

    Leuk om dyn ferhalen te lezen! Bin bliid dast it der sa nei dyn sin hast!! Soe net best weze.. ;)
    Suc6 mei dyn salsalessen!

    Groetjes, Margreet

  • 30 September 2008 - 15:48

    Lisa!:

    Lieve Meline!

    Het klinkt allemaal zooo geweldig wat je beschrijft! Ik ben echt ont-zet-tend jaloers op je, en krijg zelf ook helemaal zin om de wijde wereld in te trekken!!
    Blijf genieten he!!

    Liefs, Lisa

  • 02 Oktober 2008 - 15:51

    Corrie Terpstra:

    Hoi meline,

    Leuk om zo'n actueel reisverslag te volgen (kunnen we een indruk krijgen en een beetje meegenieten vanuit de huiskamer met de kachel aan omdat de herfst hier inmiddels begonnen is).
    Ik hoop dat je een hele leuke tijd zult hebben daar, waar je nog jaren met plezier aan terug kunt denken (maar nu eerst in het hier en nu van dit avontuur genieten natuurlijk).

    Groeten

    Corrie
    (en Theseus en kids)

  • 03 Oktober 2008 - 08:27

    Lisa:

    heyy!!

    Heb alle verhalen van kirsten ook gelezen: super zeg!
    Hoe gaat t met de behandelingen enz? Verwachten ze nog steeds teveel van jullie?

    Meid, geniet dr van!
    lees binnenkort vast meer;)

    liefs lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2009

Galibi!

10 Januari 2009

Na zakkenrollers toch mijn liefde hier gevonden!

03 Januari 2009

Oud en Nieuw &zo;)

28 December 2008

Berg & dal, kerst en nog veel meer...!

13 December 2008

Minavallen en de rest van week...
Meline

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 44631

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 21 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: