Bah, bah bah! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Meline Herrema - WaarBenJij.nu Bah, bah bah! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Meline Herrema - WaarBenJij.nu

Bah, bah bah!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meline

10 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Hii lieve allemaal!

Hier even een paar zakelijke berichten van jullie postmaster.
De diskette's (ja daar werk ik hier mee, geen commentaar verder over nodig) werken niet mee, waardoor mijn blog van afgelopen tripje wat vertraging op loopt, zal al wel vast wat foto's voor jullie plaatsen van Bigi pan, en de Mina vallen. Zie dat maar als een soort voorproefje.

Verder wou ik nog even zeggen dat jullie NIET meer brieven, kaartjes of pakketjes na 31 december op moeten sturen! De helft komt namelijk helemaal niet aan, en de andere helft te laat. Dus dat heeft weinig zin, hoe lief ik het ook vind dat jullie zo veel moeite voor me doen...

Als jullie wel beslissen om iets te sturen stuur dit dan naar:
Kinderhuis Saron
t.a.v. Meline Herrema
Slangenhoutstraat 97
Paramaribo
Met je eigen adresgegevens op de achterkant van de envelop. Dan is er de meeste kans dat ik hem ooit nog een keer te zien krijg als het wel mis gaat. (dit adres is het echte echte kloppende adres, heb namelijk wel eens andere straten en huisnummers genoemd)

Voor nu Adios, en tot de volgende blog;)

X

  • 10 December 2008 - 20:27

    Bokje:

    hoe gaat het daar hier is de drukte van sinterklaas weer achter de rug
    wist je dat lieuwe aan zijn neus geopereerd is nu hij is vandaag weer voor controle geweest en alles is goed moet nog wel lang de neus doorspoelen met water nu dan komt er in ieder geval geen snot meer in.
    maar het belangrijkste is dat hij snachts weer gewoon door kan ademen.
    henk is nu 15 dagen in de orchideenhoeve voor een kerstbeurs maar de meeste mensen zijn platzak dus dat levert niet veel op,dus dat wordt bruine bonen met spek met de kerstdagen nu ik geloof dat henk daar niet veel problemen mee heeft is kerst daar ook zon vreet festijn
    verder heb ik niet veel nieuws geloof ik jammer dat je pech heb met je verhalen want zoiets kost ergernis en veel energie
    groetjes vanuit warten
    hooooooii

  • 11 December 2008 - 09:58

    Eeke:

    Heeeeeeeeee skeeeeeeet!

    Nou, ik moest nieuws sturen, dus heb je een kilometerslange mail gestuurd. Je weet nu denk ik meer van me dan dat je zou weten als je gewoon in Marssum woonde....... maar er is dus nieuws!!!

    Nou de groeten,

    Dikke tút Eeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2009

Galibi!

10 Januari 2009

Na zakkenrollers toch mijn liefde hier gevonden!

03 Januari 2009

Oud en Nieuw &zo;)

28 December 2008

Berg & dal, kerst en nog veel meer...!

13 December 2008

Minavallen en de rest van week...
Meline

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 44626

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 21 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: